Jag vet att det är lite dålig uppdatering här nu, men det hinns inte med.
Gick upp när klockan ringde imorse och åkte direkt till Rejmes, där jag och Roger
pysslade lite med hans nya framruta. Det blev ruskigt snyggt, jag är avis.

Nu ska jag åka och jobba!
Haha, känns sådär att veta att man ska upp kl 06 imörebitti.
Men det går nog bra det med! Bara hoppas jag hinner sova lite
imöreeftermiddag innan jag ska iväg och jobba igen! ;)

Ajaaaa, mot Rockhammar!
Pöss


Igår när jag precis åkt från Rejmes och svängt in på 68:an så stod det en älg på vägkanten.
Jag bromsade naturligtvis och sen började han sakta gå över vägen.
Då ser jag att han bara har tre ben. Det gjorde det så ont
i magen att se hur han haltade sakta sakta över vägen, då och då vände han sitt stora huvud mot mig
som för att titta så jag inte tänkte köra över honom.. Med nöd och näppe lyckades han ta sig ner i diket på andra sidan och då ser jag att det står en till älg där och väntar in honom.
Tyckte så himla synd om honom, lille bubben.. :´( Usch, hatar att se djur lida.

Menar, om han hade såna problem att gå på rak väg, hur jobbigt måste det inte vara för honom
då att ta sig fram i terrängen i skogen?
Stackars Hälge. ♥

Nä, det var en liten uppdatering från mig, nu ska jag byta om och sedan åka och arbeta litegranna!
:)

Have a nice day.


Godmorgon världen!
Jag är vaken, och jag har tvättdag.
Så bara och hoppa i OnePiecen och löpa upp och ner till tvättstugan.

Och ja ser det snöar, ja ser det snöar det var ju roooligt, hurra!
Varför kan inte våren få komma på riktigt nu..?

Nu ska jag fortsätta här hemma och sen ner på stan och äta med Rååger
innan det är dags för arbete igen :)
Hoooj



Idag har jag inte vart på topp om man säger så.
Men man har bara sig själv att skylla..
Blev iallafall en riiiiktig slapp-dag, inte gjort något vettigt alls.

Agerat soffpotatis heela dagen lång.
Har kollat på flera avsnitt av SATC och sen Gulliver's Resor, Love and Other Drugs och First Daughter.
Alla filmer var bra, men Love and Other Drugs var sämre än jag trodde den skulle va.
Och Gulliver's Resor var mycket bättre och roligare än vad jag trodde! :D
Kina-mat har jag också ätit..
Nu tänkte jag ta fram det som finns kvar av min Ben&Jerry's i frysen.
Ganska skönt med sånahär dagar ibland. Inga måsten, utan bara kunna ligga i soffan och chilla..

Nu ska jag återgå till SATC! :)
Hoj.


Idag har jag varit i Örebro.
Handlade min efterlängtade skänk från Jysk! :)

Nu är det bara det största problemet kvar.. Att bygga ihop den.

Men det får bli en annan dag, för nu ska jag på fest!
Häjhäj!


Haha, Walter inne på Jysk..



Haha, jag och Tony tog Räkan's bil hem från Ramsberg idag efter vi parkerat lastbilarna.
Jag satt och klaga till Tony att bilen gick så konstigt, så tungt och ryckte så konstigt..
Men vi körde på och när vi kom fram till Linde så såg jag att vi hade punktering! Bra Jonna! (y)
Hahah!

När jag kom hem satte jag igång och laga lite mat, sen diskade jag, dammtorkade,
dammsög och torkade golven. Så nu är det så fräscht här hemma så! :)

Om en liten stund kommer Anna Lind hit och då blir det bästismys.
Vi ska slinga hår, göra ansiktsmasker, hårinpackningar, måla naglarna,
äta thai-mat, äta ben&jerry's, kolla på tjejfilmer och snacka massa skit of course! ;)

Hörs sen!


Tjejer med stil kör timmerbil?
Haha..

Lite tidsfördriv i väntan på bästisen.
(Lånade listan av HanaPee.blogg.se)

10 FAVORITER
Färg: Beror ju på vad saken gäller.
Mat: Pannkakor ;)
Band: Volbeat
Film: Vänner och SATC, räknas det fast det är serier?
Bok: Haha, Linas dagbok 1&2
Sport: Snöbräda, rally och ridsport
Årstid: Våren och sommaren mest, men alla har sin charm :)
Veckodag: Alla, nu när jag har så roligt jobb! Men ja, fredag är väl en favvo annars.
Glassmak: Ben&Jerry's Halfbaked, Ben&Jerry's Cookie Dough och GB's Vanilj med krossad choklad.
Tid på dygnet: Åh, det beror ju helt på vad man gör.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Är på bra humör.
Smak: Diskmedel.. Blä. (Ja, jag råkade typ dricka det nyss..)
Kläder: Städklädsel=Shorts och t-shirt!
Bakgrund: På datorn? Nå naturlandskap.
Nagellack: Subaru-blå ;)
Tid: 18:48
Omgivning: Nystädad lägenhet, käänns braa!
Irritationsobjekt: Känner mig ganska harmonisk nu, inte det minsta irri :)

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nää
Brutit mot lagen: Pallat äpplen?! (a) Hihi..
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: I badkar ja.
Varit med på TV: Nej, inte vad jag kan minnas iallafall.
Kysst någon du inte känner: Ja, det har väl hänt.

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN:
Att mitt liv fortsätter vara så perfekt som det är nu! :))

Idag åkte jag och Josefin hem till Färna när jag slutat jobbet.
Hämtade lite post, åt mat och fikade. Det var mys!

Fick pussa lite på min älskade finnspets också, pluttan.

Köpte även lite ramar och fyra orkideér idag,
blommorna gjorde sig grymt bra i mina fina krukor :))

Nu känner jag tröttheten komma krypande, så nu blir det
Sex and the city tills jag somnar!

Pöss


Nu är jag faktiskt riktigt trött på att vara blek.
Vill ha 30 maj nu, så jag kan få lite sunshine på määj..
Tänker inte lägga mig i nå solarium heller, är emot mina principer.
Usch, nä ge mig riktig sol nuuu! ;)


Dom kan landa på månen, men dom kan fan inte komma
på ett sätt så man kan behålla solbrännan året runt
.. ;s
Galet!




Jag skulle ge dig allting du pekar på
men bara när du inte hör vågar jag säga så..


Nämeen goddagens!
Härreguuu' va det blåser ute.
Känns seriöst som mitt hus ska blåsa iväg. Och jag som bor så högt upp,
det viiiiiiiiner och brakar i hela huset. Mitt sovrumsfönster flööög upp när jag stod och bytte
om direkt jag kom hem. Vilken tur att jag var hemma och kunde stänga det igen, så det
inte hade blåst upp och gått sönder..

Ätit har jag också hunnit med, så nu sitter jag här med ett glas cola.
Blir väl å plocka fram resten av B&J'n som efterrätt snart ;)

Vad händer ikväll då? Vill ju göra nå kuuuul :)


"Men då sa Jonatan att det fanns saker som man måste göra, även om det var farligt.
’Varför då’, undrade jag. ’Annars är man ingen människa utan bara en liten lort’, sa Jonatan.
"
- Bröderna Lejonhjärta. ♥

"Hyss hittar man inte på, di bare blir. Och att det är ett hyss det vet man inte förrän efteråt."

Lina: Ja vi får ju tänka lite på amerikanerna också, de har ju inget ont gjort oss så varför ska vi dyvla på dem Emil?
Mamman: Men Lina.....
Lina: Ja man har ju hört så mycket om jordbävningar därborta så jag tänkte....det kanske blir för mycket om nu till på köpet emil.....

- Emil i Lönneberga. ♥

"’Jag har frågat Karlsson om han är ett påhitt…’
’Vad sa Karlsson då’, frågade mamma.
’Han sa, att om han hade varit ett påhitt så hade han varit världens bästa påhitt. Men nu är han händelsevis inte det.’, sa Lillebror
."
- Karlsson på taket. ♥

"’Om ni skulle ta och gå hem nu’, sa Pippi, ’så att ni kan komma tillbaka igen i morgon.
För om ni inte går hem så kan ni ju inte komma tillbaka. Och det vore ju synd.
’"

"’Ja, tiden går och man börjar bli gammal’, sa Pippi.
’Fram på höstkanten fyller jag tio år, och då har man väl sett sina bästa dar.
’"
- Pippi Långstrump. ♥

"Ibland är det som om livet plockade ut en av sina dagar och sa: ’Dig ska jag ge allt!
Du ska bli en av de där rosenröda dagarna som skimrar i minnet när alla andra är glömda.
’"
- Vi på Saltkråkan. ♥

"´Jasså, ni har varit hos tant Berg. Blev hon glad´?
´Ja då, hon blev glad två gånger. Först blev hon glad när vi kom, och sen blev hon glad när vi gick.´
"
- Lotta på Bråkmakargatan. ♥

"´Fårskalle skulle jag vilja säga till dig men det är det väl straff på också"
Polisen:"Ja det kan du ge dig attan på att det är"
"´Då får jag väl kalla dig för Bergqvist då men jag menar fårskalle, det kan ni inte sätta dit mig för!´
"
- Rasmus på luffen. ♥

Underbara Astrid Lindgren!


Kanondag på jobbet idag, satte personligt rekord i massa-körningen! (y)
Lastade sista lasset redan 13.35.

Det är inte klokt vad lite sol kan göra med människan alltså,
man blir så sprallig och glad och allt känns så mycket lättare.
Träffade Roger vid Rejmes när jag slutat och han hade vart till "Gurkodlar'n" i Himmerfjärden(?)
med torrflis idag så jag fick mig en alldeles färsk gurka! Haha!

Efter jobbet tog jag en promenad ner till stan, skinnjackan åkte på också,
premiär för iår! :) Fikade lite och kollade i en klädaffär tillsammans med Walter och CO.
Sen kom min underbara kusse Helen, hennes karl Tobias och sötaste lilla Igor och hälsade
på mig! :)) ♥

Nu är det soffhäng med några avsnitt SATC och en Ben&Jerry's Halfbaked som gäller.
Sen tänker jag sova och hoppas att dagen imöre bjuder på lika underbart väder.


Idag var jag inte alls på humör. Kan bero på det gråa, trista, äckliga vädret som vart!
Gick hur bra som helst att jobba, sluta ganska tidigt så det flöt på bra hela dagen, men
allt känns tungt när humöret är i botten..
Men vad botar man dåligt humör med bäst som inte lite shopping!
Direkt jag slutade åkte jag hem och bytte om, sen drog jag och Linda till Marieberg
och spenderade lite pengar.
Fick med mig två par skor, två linnen, ett par jeansleggings och en tröja med mig hem iaf.
Drack världens goaste latte också, med ett hjärta (av skum) i som inte ens försvann fast jag drack av den :)
Coolt.

Näe, nu ska jag dra täcket över huvet och slå på ett avsnitt av Sex and the city.
Förhoppningsvis lyser solen imöre och jag är mitt vanliga glada jag igen!
Hejdå.






Åh, det är jobbigt att va vuxen. Måste verkligen handla, men jag orkar verkligen inte..
Jobbat hela dagen och det gick bra. Underbart väder har det med varit :))
Tog vägen förbi Färna när jag var på väg hem från Flen och blev bjuden på pannkakor
och negerbollar, var guuld värt för hungrig var jag! ;)

Nä, om jag skulle ta å hoppa in i duschen nu och sedan åka till Hemköp och handla lite.
Ikväll är det Solsidan också, jippi!

Hörs sen!

Ni får en liten uppdatering av min dag nu innan jag ska hoppa i säng!
Ni är faktiskt riktigt många som läser, och det är ju roligt.. Fast ingen som
kommenterar, det är lite tråkigt! ;)

Iallafall.. Jag tog en promenad i det vackra vädret till Rejmes.
Därifrån tog jag lastbin ner till Vibergs, där vi tvättade av han lite och sen klista på dekaler.
Har även hunnit med en kaffe hos Anders, beställt en ny dekal på nätet, ätit kebab med Räkan
och sen skjutsat honom till Ramsberg.

Imöre är det som sagt jobb igen och efter det hade jag tänkt städa lite.
Måste bli av med alla satans kartonger som står och skräpar!

Guu' så jag längtar till den 30 maj, då drar vi till Alanya en vecka för lite sol och bad.
Närmare bestämt hit;


Kommer bli helt underbart! :))

Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon!
Skulle vilja hem till Färna♥ en sväng idag men vet inte om jag hinner nu,
p.g.a min sovmorgon, hehe.
Har lite annat jag måste pyssla med, bl a sätta på dekalerna på lastbilen
vi inte kunde göra igår p.g.a att han var så skitig och snön vräkte ner och släpet hade ju stått ute.

Sen måste jag städa, och skulle vilja ut på en löptur/powerwalk i det vackra vädret också!
Sen lär det bli en tidig kväll för jag ska upp och jobba imörebitti igen :)

Nu ska jag klä på mig iaf, och göra mig redo för dagen!
So long!

Juuste, kan ju berätta om min liite annorlunda dag igår..
Man ska aldrig någonsin säga t.ex "Gud vilken tur jag haft, inte fått punktering en enda gång hittills"
för det är just då det händer. Men det var inte det värsta på skiftet igår.

Det började med en punktering på vagnen uppe i Skinnsberg igår. Upptäckte det precis när jag lastat
på mitt spån-lass. Jahaja, tänkte jag.. Bara för jag sa sådär häromdagen.
Som tur kunde Peter på Bilplåt komma snabbt och ta fram ett nytt däck till mig! Kanon! (y)
Jag gasar mot Eskilstuna och hinner inte ens fram till Uttersberg förens nästa grej händer.


Kommer över ett krön och ser hur någonting ligger över hela vägen. Först kopplar det
inte vad det är för något men sen ser jag att det är en trailerdragare som ligger på sidan.
Det hade alldeles precis hänt, men dom som hade åkt i bilen bakom hade ringt efter räddningstjänst iaf.
Men det var svårt att kommuniera med föraren för han kunde inte svenska och jag kan
tyvärr inte litauiska. Som tur var kom brandkåren ganska snabbt och efter en stund även massa poliser
och en ambulans.
Så ja, där står jag ungefär en mil från Skinnsberg och brandmännen säger;
"Det är nog lika bra du backar tillbaka för det här kommer nog ta hela natten.."

Kul att ge sig på att backa med fullt lass efter en väg som är krönig och kurvig och när det
dessutom är mörkt och svårt att se kanterna. Haha.

Tur i sådana situationer att jag har världens bästa arbetskamrater som hjälper till :)
Nä, nu ska jag vila en stund innan det är dags att bege sig ut på nya äventyr i snöyran.


Nu har jag kommit hem från Rejmes och hunnit äta lite.
Jag och Roger åkte dit vid 09 imorse för att sätta på min takskylt,
medans pärlan ändå var inne på service och hytten var fälld.
Det är ju lättare sagt än gjort att smeta på en sån..
Men vi fixade till det ganska bra ändå tycker jag allt! ;)

Vart sen imorse också, var nog hemma i lägenheten runt halv 5,
så det blev inte så mycket sömn inatt. Men jag får vila lite nu
innan det är dags att åka och jobba igen!








Det blev ganska så jäkla bra va!? ;)

Hade en riktigt rolig natt på jobbet inatt.. Dom flesta dagarna är roliga på mitt jobb då,
men denna bjöd på lite mer skratt än vanligt! :)
Med min kaffeabstinens (hade inge kaffe med mig igår!) och övertrötthet var det mesta roligt,
skratta hela vägen hem från Södertälje..
Vid donken i Eskilstuna höll jag på att göra mig osams med en Bengts-chaufför (Om du läser detta så förlåt,
jag menade absolut inte vad jag sa om din lastbil när jag trodde att du inte hörde) och Roger försökte
betala med Såifa-kortet i kassan, hahah. Så kan det gå om inte läsglasögonen är på..

Sen tänkte jag ju lägga in en bild på Södertälje by night men eftersom blogg.se
dummar sig så går inte det!


Vilket underbart väder vi har idag!
Hur härligt som helst ;)

Jag gick upp tjugo över tio och tog mig en lååång dusch.
Sen rännde jag ner till tvättstugan och kasta in mina arbetskläder i tvättmaskin,
dom såg ju inte riktigt kloka ut efter våran tvätt-dag. Leriga överallt.
Efter det drog jag till stan, handla en ny foundation och sen handla jag lite mat..
När jag kom hem dammsög jag och nu ska jag laga mat! :)
Sen är det nog dags att åka och jobba igen!

Nu ska jag titta på Sex and the city och hälla upp ett glas iskall cola
till mig medans jag lagar min gooda mat, det är jag värd! ;)

PUSS!

Forget about the people from your past, there's a reason why they didn't make it to your future..

Jag måste inse att man kan inte tycka om alla här i världen.
Man kan inte vara kompis med alla. Och är det någon som
beter sig illa mot en, så kan man inte ge sig själv skulden för det,
och gå och fundera ut en lämplig anledning till varför den personen
gör som det gör.
Utan från och med idag ska jag bara skita i sådana personer.
Jag vet att jag inte har gjort det minsta fel, och kan sträcka på mig
med gott samvete. Från och med idag ska jag bara lägga energi på människor
som får mig att må bra, som tur är har jag 99 % sådana människor i mitt liv! :)

Skönt, då var det ur världen!

Annars har jag nyss ätit lite och tittar på Sex and the city. ♥
Nu ska jag ta hand om disken och vänta in skiftbyte :)


Bjuuur' på denna gamla bild från Eskiltuna Zoo! ;)


Lär ta mig in till staden och shoppa lite någon helg,
kom ju på att jag har flera presentkort liggandes! :)
Glad överraskning att komma på det.

Ikväll har vi haft möte med jobbet, och nu sitter jag bara och
dricker kaffe och tar det lugnt..
Jobbar e.m nästa vecka, så tänkte vara vaken en stund till så jag kommer in i rätt
dygnsrytm! ;)

Suttit och tittat lite på resor idag också, letat solsemester till mig och Lindis.
Hittat några intressanta, bl a en till Los Angeles i 15 dagar!
Det vore nå va!
Men egentligen lär jag spara alla pengar jag kan nu,
OM det visar sig den 1 april att jag kan göra en viss sak..
Då kommer jag bli fattig, meeen det kommer vara värt varenda öre! ;)
Mer säger jag inte nu, hihi.

Nä, nu ska jag slänga ihop en omelett med svamp och spenat-fyllning!
Dä ä grääjer dä! ♥

Sån här dekal skulle jag vilja klistra
på bak på vagnen!
;)




Idag har jag och Roger haft en tvätt-dag!
Vi började med min pärla och ja, ni ser ju själva hur vacker ho blev;





Sen var det JAT:en's tur att bli ren och fin, och han blev inte så pjåkig han heller!
;)



Efter vi tvättat åkte vi upp med dom till Ramsberg,
där Anders, Henrik, Björn, Räkan och Walter var och höll på
och skruvade för fullt :)



Efter lite kaffe och skitsnack tog jag och Roger med oss FCZ:an tillbaka
till stan och tvättade den också!


FCZ:an före tvätten.


FCZ:an efter tvätten! (y)

Ja, träna lär jag inte behöva idag, att hålla emot högtryckstvätten
är träning nog åt mig.. ;) Så det vart en del träning idag då
kan man säga! :D

Jag mötte min granne idag för första gången i dörr'n och
tyckte han kolla lite konstigt på mig, men sen kom jag på varför!
;)



Nu blir det maaaaat och sen en duuusch så får vi se sen vad kvällen
har att erbjuda! ;D

Kvällen blev inte som jag tänkt men vad gör väl det.
Tog en lite längre promenad än jag planerat, när jag kom till Hemköp ville jag gå mer så jag gick upp
mot Rejmes och bort till Vibergs, där svängde jag in så jag gick runt på nå sätt och kom ut vid Hemköp igen.

Sen har jag mest slöat i soffan och tittat på internet och Let's Dance.
Känner mig ruskigt trött faktiskt, blir nog snart att ta med datorn in i sovrummet
och slå på ett avsnitt av Sex and the city. ♥

Idag blev min tavla som jag beställt på Gåvan färdig, så mina föräldrar var snälla och
hämtade ut den till mig! Längtar tills den kommer upp på väggen, den är så fin :)


Det är livsfarligt att sätta sig i soffan efter man ätit.
Man kommer aldrig upp igen då!

Jag tänkte att jag skulle diska lite, och sedan och handla.
Sen måste jag handla minst två kassar, så det blir jämnvikt att bära hem sedan,
och förhoppningsvis ganska tungt! ;) Klämma in lite träning i vardagen är ju aldrig fel..

Sen ikväll tänkte jag bara ha en ta-hand-om-mig-själv-kväll!
Hårinpackning, ansiktsmask, måla naglarna, plocka ögonbrynen osv..
Mysigt värre :) Blir att titta på SATC också, hade helst velat ta hem
mina bästa vänner Ben&Jerry också, men får väl nöja mig med nån
jävla morot!

Imörebitti ska jag och Roger tvätta lastbilarna,
och sedan åka med dom till Ramsberg och smörja.
Sedan ska jag bara pyssla i lägenheten hela eftermiddagen
och på kvällen ska ev. jag och Linda dricka viiiin.

Nä, bäst att sätta fart!
Uppdaterar senare, tänkte visa er några roliga hemsidor med heminredning,
om du gillar vitt, vitt, vitt ♥ så som jag gör! ;)

Vilket SKITVÄDER!
Vart tog våren och vårkänslorna vägen?
Blir så irriterad..

Jag skulle ju börja träna.. Eller skulle, jag SKA börja träna.
Hade ju tänkt gå runt magasinet medans dom lasta i Rockhammar idag.
Men tack vare vädret satt jag i hytten och mumsa på en 200 g chokladkaka istället.
Jag skulle dra en löprunda när jag kom hem efter jobbet.
Men tack vare vädret satt jag i soffan och mosa i mig ett halvt glasspaket och kolla på SATC istället.
Känns lyckat.

Men imöre tar vi nya tag!
Ska vara ledig hela helgen för att hinna få aaaaallt iordning i lägenheten.
Och förhoppningsvis hinner jag löpa lite emellanåt också då :)
Bara jag inte springer vilse, är ju inte precis Färna-skogarna jag ska springa runt i nu..
Vart springer man i Linde? Vill ju inte ränna runt i stan! Åh..

Nä, motivationen finns fortfarande hääär så bara passa på!
Gymkort måste fixas, hoppas dom har såna här BodyPump och Core-pass
och sånt i Lindesberg, måste ha nån som gapar och skriker på mig så jag verkligen
anstränger mig, det är det bästa!!
Hähä.



Sola ska jag också göra, så jag blir lite brun och fräsch! ;)
Äh, lika bra att käka upp andra halvan av glasspaketet nu,
känns ju dumt att det bara ska ligga där i frysen.. Hihi (a)
HOJ!



Jag älskar Jasmine Kara's hår! ♥
Sjukt fina lockar.

Uuuh, va mätt jag är! Ännu ett steg närmare målet; att kunna lägga upp magen på ratten och styra med den.
Roger tror att jag snart kommer uppnå det, vad tror ni?
Idag har det blivit mycket mat, först pizza till lunch, semla till eftermiddagsfika som Räkan bjöd oss i Rockhammar på, och sist men inte minst blev det en kebabtallrik på Milano med Linda.

Efter jobbet svängde jag in på Mejk och shoppade två väggtexter; Fånga dagen och Hem ljuva hem.
Fånga dagen åkte upp i sovrummet, inte riktigt bestämt mig än hur jag ska sätta den andra, får fundera
lite på det tror jag :)

Sen kom Linda hit och vi drack kaffe och snacka skit innan vi begav oss till Milano och käkade då.
Nu sitter jag utslagen och proppmätt och slötittar på Halv åtta hos mig.
Föresten, nu ska jag sätta igång med träningen inför "Beach 2011" ;) Blir skaffa gymkort inom kort!
Seriöst alltså. Jag ger mig inte förens jag har denna kropp;




Alessandra Ambrosio




Mina krukor jag fick av mamma ♥
Älskar dom, så gulligt med saker med små budskap på.


Mina "Live, Love, Laugh" som jag också fått av mamma!


Min "tidningshållare" eller vad man säger är på plats!
Den köpte jag på Gåvan :)


Min hallspegel blev det en jättedålig bild på, men i verkligheten är den
skitsöt! ;) Man ser tillåmed alla kartonger speglas i den, vackert..
Den är från Mejk!


En tavla har jag fått upp i sovrummet med,
den är också från Gåvan.


Mina fina ljushus som också är från Gåvan,
fick ta plats på bardisken! ;)



Sist men inte minst får ni se mina soffkuddar som jag också älskar.. ♥

Nu ska jag pusta ut en liten stund innan det är dags att ränna ner till tvättstugan
och hämta tvätt och kasta in en ny maskin.
Guu' så mycket tvätt jag har, bra att jag fick en tvätt-tid idag!

Medans jag tvättat har jag plockat upp lite kartonger och skit,
inte så många sådana kvar nu faktiskt! :) Börjar se ganska skapligt ut här hemma!
Gått en runda med dammsugar'n också, så känns lite fräschare på golvet nu med.
:) Skönt att det börjar se ut som ett hem.
Fick upp lite saker på väggarna igår också, innan familjen akut var tvugna att åka hem
för syrran börja spy.. Jippi, komma hit och få magsjuka, vad är det för stil..?!
Näädå, krya på dig om du läser detta! Synd att du skulle bli sjuk just denna vecka. ♥
Och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag inte åker på det jag med!!
Inte haft magsjuka sen jag var typ 10 år och gjorde en kastspya från fönstret på lastbilen
i Morskoga.. Minns det så väl! ;)

Nä, nu lär jag göra lite vettiga saker igen, men jag återkommer senare.
Tänkte visa lite saker, bl.a krukorna jag fick av mamma!
Hon kan ju det här med inredning hon, såå fina! :)) Tack igen!

Hörs sen.

Då var ännu en arbetsdag till ända.
Nyss hällt upp ett stort glas iskall cola och ska laga lite mat.
Senare kommer familjen hit, ska hjälpa mig lite i lägenheten och lämna av
min syster som ska bo här i veckan och ha sin prao med mig! ;)

Bäst jag sätter igång med maten nu, skriver mer sen!
:)

Idag var det VÅR! På riktigt!
Humöret var på topp hela dagen, solen värmde faktiskt :)
Härlig känsla ♥


Uppe på terminalen i Skbg 


Pärlan


Min coola arbetskompis Rååååger


Posar i våran skitiga backspegel


Flummigt glad i solskenet, hihih
Dom konstiga prickarna är fortfarande skit på spegeln.. ;)


JAT:en och XYU:n utanför Donken i Eskilstuna

Hoppas verkligen våren är här för att stanna!
:)

Nyss kommit hem efter en arbetsdag.
Körde 3x Skbg-Eskilstuna och det gick bra!
Har lite bilder jag ska slänga upp sedan tänkte jag :)

Mamma och pappa har vart här och skruvat ihop mitt soffbord medans jag var borta,
tack snälla! Plus att dom fyllt upp kylen, frysen och skafferiet åt mig också med baaara
sånt som jag älskar! :) Åh, jag har verkligen världens bästa föräldrar! ♥

Nu ska jag ta itu med lite vuxensaker som behövs göras, seen får jag slänga mig i soffan med
ett stort glas iskall cola och bara njuuuta! Skriver mer sen ;)
PUSS!

You appear just like a dream to me,
don't you know, you're beautiful


- Miley Cyrus, When i look at you.
Så skön sång :)

You love me for who i am, like the stars hold the moon
right there where they belong, and i know i'm not alone

When my world is fallin' apart,
when there's no light to break up the dark
that's when i look at you.


Blev inge skruvande av soffbord ikväll, överlåter det uppdraget till min far imöre istället.
Har inte gjort så mycket vettigt ikväll överhuvudtaget om jag ska vara riktigt ärlig,
mer än frostat ur kylen och frysen och torkat rent dom.
Sen har jag suttit framför datorn och druckit kaffe!
Undra om jag kommer kunna somna nudå, känner mig inte astrött om man säger så..
Men får bli en dusch nu, sen titta på något avsnitt av Sex and the city.
Godnatt!




Nämen, jag fick igång internet! :) Kanon, då kan jag ge mig på att skruva ihop soffbordet också då
nu när jag ändå är så händig.. Passa på medans man har flytet liksom!

Har precis kommit hem efter en dag i Boda Borg.
Det är bra roligt, men inte fan är det lätt..
Vi klara tre banor! ;)
Jag var i samma lag som Räkan, Makrillen och Russinet och det hör man ju bara på namnen
hur seriöst lag det va! Haha!

Ikväll ska jag bara vara hemma och pyssla här i lägenheten, ska ju upp och jobba imöre vid en 03
tänkte jag så blir att lägga sig i skaplig tid.
Men har ju en del att dona med här så det passar bra! :)

Skriver kanske igen sen!

Hej allihoppa!
Nu har det blivit dålig uppdatering igen, men jag har flyttat och hållt på så jag har inget internet.
Men nu är jag hemma hos Räkan och snor hans! :) Perfekt.

Det ser ut som ett bombnedslag i min lägenhet just nu. Kartonger och påsar all over the place..
Asjobbigt. Men kommer bli grymt bra när det är klart! ;)

Köpte min efterlängtade vita TV idag också, är helt kär i den.
Nu har jag min vita dator och min vita tv, nööööjd tjej!

Skriver igen om en stund!
Pöss


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!